کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9165 | مشاهده و دانلود: 737534512 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/11 | اعضاء: 316399 | نظرات: 37891
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

زمان عرضه گوشی گلکسی نوت 2

در پی موفقیت و استقبال از گوشی هوشمند گلکسی نوت، سامسونگ تصمیم دارد نسخه ارتقا یافته گوشی گلکسی نوت را در آینده نزدیک به بازار عرضه کند.

به گزارش سافت گذر ؛ شرکت سامسونگ با تولید گلکسی نوت، لقب دارنده بزرگ‌ترین صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند را از آن خود کرد. این گوشی با دارا بودن یک صفحه نمایش 5.3 اینچی برای استفاده‌های خاص تولید شده بود ؛ اما به دلیل زیبایی و کارایی بالا  و در عین حال خاص بودن مورد توجه بسیاری از کاربران در سر تا سر جهان قرار گرفت و علاقه‌مندان زیادی پیدا کرد.

بر اساس آمار رسمی منتشر شده توسط شرکت سامسونگ این گوشی تا کنون 7 میلیون خریدار داشته است.

سامسونگ با تولید این گوشی حجیم و بزرگ که به راحتی در جیب جا نمی‌گیرد؛ ولی به دلیل باریک بودن به آسانی در دست قرار می‌گیرد و قابل استفاده است، نمره نسبتا بالایی از کارشناسان عرصه فن‌آوری و اطلاعات گرفت و امتیاز جهانی خود را بالا برد.

گلکسی نوت در حقیقت ترکیبی از یک گوشی هوشمند و یک تبلت است که در اواخر سال گذشته به بازار عرضه شد.


به گزارش سافت گذر ؛ این گوشی دارای یک صفحه نمایش بزرگ 5.3 اینچی همراه با قلم است که فروش جهانی آن با به امروز به مرز 7 میلیون عدد رسیده است.

تصور نمی‌شد که این گوشی خوشنام چنین محبوبیتی را میان کاربران کسب کند . امری که سامسونگ را به فکر برنامه‌ریزی برای تولید و عرضه نسخه بعدی و ارتقا یافته آن بیندازد.

بر اساس اخبار منتشر شده شرکت سامسونگ گلکسی نوت 2 را در همین سال و در ماه اکتبر – مهر ماه -  یعنی دقیقا یک سال بعد از عرضه نمونه اولی روانه بازار خواهد کرد.   

گلکسی نوت 2 صفحه نمایش بزرگ‌تری از نسخه قبلی خواهد داشت. صفحه نمایش "Super AMOLED" این گوشی به 5.5 اینچ می‌رسد. دوربین این گوشی همچنان 8 مگا پیکسلی خواهد بود؛ اما سنسور آن تقویت خواهد شد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 9417 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1391/03/16 تعداد مشاهده: 2527
سافت گذر
نظرات بینندگان

سامی 1391/03/16 14:07
چه میکنه سامسونگ!!!!!
5.5 اینچ خیلی بزرگه دمش گرم